Yoğun İlgi

Google'nin onlarca süper hizmetinden bir tanesi de Blogger hizmetidir. İstediğimiz gibi kullanabileceğimiz bu hizmet sayesinde ücret ödemeden çok güzel bloglar üretebiliyoruz. Bir ara merak sardığım site üretme işine aslında Bloglarla başladım. Wordpress, Blogger derken Joomla ile site üretimine geçtim. Bu sıralar epeydir güncellemediğim bloglarıma baktığımda bu blogun 1818 sayfa görüntülenmesi yapıldığını gördüm. Güncellenmeyen bir blog için oldukça yüksek bir sayı.

Bunda Google'nin bir hizmeti olmasının elbette payı büyüktür. Google gerektiğinde kendi trafiğini rahatlıkla yaratabiliyor. Bunu bir hile olarak değil bir reklam olarak düşünün. Her neyse ben de bu kadar yoğun ilgi gören blogumu ara sıra güncellemeye karar verdim. Ancak kendi çalıştığım sınıfım olan 1. sınıflar özellikle ağırlıklı olacak.

Popüler Yayınlar